Customer Experience - dlaczego zachwycanie Klientów nie buduje długotrwałej lojalności?

 Rezerwacja zakończona
 
30
Kategoria
Warsztat on-line
Termin
2020-10-28 10:00 - 11:30
Miejsce
SPOTKANIE ONLINE
Ilość miejsc
40
Miejsca dostępne
10
E-mail
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Profes logo

 

Szanowni Państwo,

w imieniu Firmy PROFES zapraszamy Państwa na webinar inspiracyjny „Customer Experience - dlaczego zachwycanie Klientów nie buduje długotrwałej lojalności?”


Gdzie?

WEBINAR

W ramach trwającego 1,5 godziny webinaru dowiedzą się Państwo, jakie elementy mają kluczowy wpływ na doświadczenie Klienta i jego lojalność wobec marki, w jaki sposób dokonywać ich pomiaru i jak wykorzystać zdobytą w ten sposób wiedzę do podnoszenia jakości obsługi Klienta. Każdy z uczestników będzie mógł dopytać o interesujące go kwestie za pomocą czatu.


Kiedy?

28 października 2020 r., godz. 10:00-11:30


Jak?

Webinar będzie realizowany w Microsoft Teams


Dla kogo?

Webinar jest dedykowany kadrze zarządzającej


Webinar inspiracyjny – dlaczego warto?

  • Usystematyzują Państwo swoją wiedzę na temat CX i dowiedzą się jaka jest istota zarządzania doświadczeniem Klienta.
  • Poznają różnice pomiędzy różnymi sposobami mierzenia jakości doświadczenia Klienta.
  • Dowiedzą się czym jest wysiłek Klienta (Customer Effort) i jaki ma wpływ na jego lojalność wobec Państwa marki.
  • Dowiedzą się jak konstruować Customer Journey Map (mapę doświadczenia Klienta).
  • Poznają sposoby wykorzystania wyników badań CX do doskonalenia procesu obsługi Klienta.

    Dokładne instrukcje dotyczące logowania do pokoju webinarowego zostaną wysłane do Państwa we wtorek 27.10.2020 na wskazany przez Państwa adres e-mail przy rejestracji.


     

     Obniżyliśmy ceny

    Webinar w wirtualnej sali

    420 zl +VAT (23%)

    O zł


    Regulamin udziału:

    • w webinarze może wziąć udział maksymalnie 2 przedstawicieli jednej firmy.
    • z webinaru nie mogą skorzystać firmy prowadzące działalność konkurencją dla PROFES (branża szkoleniowo-doradcza).
    • warunkiem udziału jest podanie rzeczywistych danych kontaktowanych uwzględnionych w formularzu kontaktowym.
    • webinar będzie rejestrowany – w sytuacji dalszego wykorzystania nagrania przez PROFES wszelkie dane będą zanonimizowane.
    • zapisanie się na próbkę szkolenia jet jednoznaczne "z wyrażeniem zgody na kontakt PROFES po udziale w próbce szkolenia online w celu podzielenia się opinią o tym wydarzeniu i rozmowy na temat potrzeb rozwojowych w mojej organizacji.” .

    Musisz z nami być :) Zapisz się już dziś!

     
     

    Terminy

    • 2020-10-28 10:00 - 11:30

    Wspierane przez iCagenda

    Mobile menu